Snabbt

Slänger upp några bilder sen dom senaste dagarna, det har varit HUR grymt som helst, enjoy. 












Satt nu min sista skolavslutning på torpet och avslutade 9 år med den bästa klassen någonsin. Konstigt nog var jag inte den som grinnade när hejdå kramar delades ut av både lärare och elever. Men tror inte att jag har insett det än, det kommer väl haha. 
Igår satt jag och tänkte att jag skulle ha en speciell tröja på skolan imorgon, det slog mig sen "juste Wilma du kommer aldrig mer sitta i bilen varje morgon påväg till den skolan" och DÅ vart jag lite ledsen. Vad töntigt det låter? Men det är ju en förändring i livet. Och nu ska jag flytta 12 mil bort från det vanliga, bo ensam(med Alicia) och börja ny skola. Åh livet är så spännande men så läskigt.
Börjar min första sommarjobbs dag idag på dagis, så det blir ju lite spännande att se, har ju dock varit på dagis ett antal gånger med mamma+ praktik 2 gånger. Satt det är inget nytt för min del. 

Försökte lägga in bilderna från min kamera, men datorn och kameran ville inte sammarbeta och det funkade inte.. 



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: