2015, en bra lista snodd av Tina (som vanligt)

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? Ja det gjorde jag säkert, kan inte komma på sådär i stunden.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Minns inte om jag hade några? Så antagligen inte haha...

3. Vilka länder besökte du? Inget, sad but true

4. Är det något du saknade 2015 som du vill ha 2016? Mhh pengar? 

5. Vilket datum kommer du alltid att minnas? 6 Juni

6. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått? Att jag träffade Linus, att jag fick dom bästa vännerna man kan ha och att jag flyttade ihop med Linus

7. Vilket var ditt största misstag? Oj vet inte.. Har gjort många misstag

8. Vilket var ditt bästa inköp? Kanske min telefon
9. Vad spenderade du mest pengar på? Mat

10. Vem spenderade du mest tid med? Tina, Ella, Linus, min familj 

11. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inga större grejer 

12. Vilka låtar kommer få dig att tänka på 2015? Five more hours, Hello hi, Never been in love

13. Mådde du bättre eller sämre under 2015 än vad du gjort tidigare år? Jätte mycket bättre faktiskt! 

14. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på? Jag tror inte de? 

15. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på? Tänka på vad andra tycker om mina val 

16. Blev du kär? Ja det blev jag

17. Vilket program har varit det bästa på tv? Bonde söker fru

18. Hatar du någon som du inte hatade förut? Både ja och nej

19. Vilken var årets bästa film? Har inte tittat på så många nya filmer i år, men den bästa jag sett på bio var Fifthy shades of Grey

20. Vad gjorde du på din födelsedag? Jag vet inte?? Mitt minne :( 

21. Vad fick dig att må bra? Listan är lång, mina vänner, roliga fester, sommaren, Linus, min familj, Mamma, att åka till Stockholm, så mycket har gjort mig glad. 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: