Sista dagen på jullovet

Hej, idag var det sista dagen på detta lov och jag har haft en sån himla mysig och rolig dag. Jag åkte till stan igår med Linus, sen inatt vid fyra åkte han till flygplatsen och skulle åka till Ungern en vecka, vilket betyder att jag ska vara ensam i lägenhten hela veckan... 
När jag vaknade imorse åt jag frukost framför en ny serie jag börjat kolla på, sen mötte jag upp Alicia och gick en promenad med henne. När jag kom hem gjorde jag mig klar och mötte upp Ella för att kolla runt på stan ett tag, hittade en jätte snygg klänning på Gina tricot för 100 kronor, perfekt. Sen åkte jag och handlade och gjorde en jätte god middag till mig själv och nu sitter jag här med massa disk, mätt och belåten och kollar på serien. Snart ska jag ta tag i disken, sen kommer Alicia en sväng och vi ska fixa med hennes naglar, resten av kvällen ska jag ta ett bad och förbereda mig mentalt för att skolan drar igång imorgon haha. 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: