01/06/2016

 
25 grader kallt var det imorse när jag vaknade, vart kom den kylan igår kan man undra. Så tack vare den kylan blev dagens planer med Tina inställd då hennes bil inte var på humör att åka ut och köra haha, så jag stannade hemma idag istället för att åka till stan med henne. Istället hela dagen har jag bara legat inne och inte gjort någon nytta alls, kan ju dock vara skönt det med. 
Snart börjar lovet närma sig sitt slut, usch jag får ont i magen av tanken, är så himla skolless och trivs inte bra alls i min klass och sen har jag fem veckors praktik framför mig som jag är jätte nervös inför.. Det går nog bra och jag är verkligen jätte glad över att jag fick praktikplatsen jag fick, men innan man väl tagit sig dit är det så nervöst. Ska vara på gymnasium sär skolan på Wargen, alltså på gymnasiet jag går på,fast på sär skolan. 
Resten av kvällen ska jag göra så mycket som ingenting haha

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: