Sista dagen i huvudstaden

Idag var sista dagen i huvudstaden och imorgon åker vi hem. Vi har haft det jätte bra och vi alla är väldigt nöjda med veckan. Vi har hunnit med Gröna Lund, shopping, och tagit det lugnt på hotellet. Ikväll gick vi runt i gamla stan och köpte lite små grejer, sen drog vi oss mot hotellet.
Kommer hem nån gång i morgon kväll, dock hem till min Linus, ska vara där några dagar och på Lördag fyller han 18 år.

4 bilder

Stockholm levererar verkligen, och vi har det verkligen så j*vla bra. Shopping har stått på schemat två dagar och imorgon väntar grönan. Puss

Fasad

Hallå vänner, som ni ner på bilden ovan är väskan packad och jag är klar inför veckan som kommer. Ska åka till min pappa över helgen och var därför tvungen att packa lite tidigt. Var jätte längesen jag var hos pappa så ska åka dit idag och vara där tills på Söndag då han skjutsar upp mig till Hammarn där det bär av till Stockholm. Är riktigt taggad då det blir den ända "resan" under sommaren(vad jag än vet), ska bli skönt att komma undan ett tag.
Imorse klev jag och Lea upp och gjorde frukost till mamma och Ulf, sen har jag bara legat och kollat på youtube hela dagen tills nu då jag tog och bakade en paj tills pappa kommer. Hoppas ni har en bra sommar trots det hemska vädret, kramar

Världens finaste kille ♡

20 Juli

Hallå hallå, har precis kommit hem efter en vecka hemma hos Linus och saknar honom redan, det är så jobbigt ibland att bo långt ifrån varandra. Har hunnit med mycket denna vecka även om det känst som att vi inte gjort så jätte mycket. Har varit med några och eldat vid sjön, har suttit hemma hos Linus några stycken och umgåtts, och varit ute och bara chillat. Sen i Fredags tog vi och åkte till Linus stuga några stycken och var där tills igår, himla mysigt.
Och idag är det bara sex dagar sen åker vi till Stockholm. Må dessa dagar gå fort

Sol vind & vatten, Ted ska det vara

Hallå vänner! Vädret är äntligen bra igen och marknad, solat och varit med lillasyster har stått på schemat den här helgen. Räknar ner dagar till Stockholm och längtar efter Linus. Tänker på hur det kommer bli till hösten och vad jag ska göra efter gymnasium. Så har mina senaste dagar sett ut.
Idag ska jag fika på torpet med familjen och moster som är på besök sen sätter jag mig på bussen mot Linus. Ska vara där några dagar, har inte bestämt när jag åker hem än men det visar sig. Ha det bra, puss och kram xd

Älskling

Beställt dessa kläder för en billig peng

Påväg hem

Efter fem underbara dagar med min Linus är jag nu på bussen påväg hem.
I Fredags kom Linus hem till mig, det vart fiske, grillat, och en massa mys. På Söndagen åkte familjen och vi till döda fallet och kollade och efter det skjutsade dom hem oss till Linus. Där har jag varit tills nu och har inte kunnat haft det bättre. Vi har varit på fotbollsplan, bastat, kollat på film och ätit på pizzerian. Sen har även jag och brudarna varit hemma hos Tina och bokat och fixat med hotell tills Stockholm resan vi ska göra om 18 dagar, livet just nu är obeskrivligt!

Mhhh sommar

NU HAR JAG SOMMARLOV!!! Jag tog och jobbade in mina sista timmar och kunde därför vara ledig imorgon. Så nu är mina tre veckor klar och jag kan slappa utan dåligt samvete. Vädret idag har varit som utomlands, helt sjukt vad varmt det varit idag. När jag kom hem skyndade jag mig och bytte om strandade mig i solstolen med Zara Larsson och Noels podcast, älskar den!
Imorgon ska jag njuta av sovmorgon och sen invänta Linus som kommer hit över helgen.
Förresten kanske ni ser att mina inlägg endast är skrivna från mobilen, men enligt mig gör det inte ett skit då jag mest skriver för mina närmsta vänner och mig själv då det är så kul att kolla nått är senare och se vad man gjorde för nått år sen, vad man hade för sig liksom ;)

Sun is shining and so are you