www.personligalmanacka.se

Idag när jag kom hem till Bensjö hade jag två paket som väntade hemma på mig, att beställa saker på internet är så himla mycket roligare än att shoppa i butik. I det ena paketet låg det ungefär 50-60 bilder jag beställt innan jullovet, vet inte riktigt vad jag ska göra med dom än haha? Bara beställde dom för att det är kul att ha att kolla på. Sen i det andra paketet låg min almanacka som jag beställt från http://www.personligalmanacka.se/, och jag säger bara wow vad fin den var! Man designar alltså nästan helt själv hur man vill ha den, och man kan lägga in födelsedagar och viktiga datum tex. För mig som är stress x100 hela tiden är den super. Jag hittade även en ram hemma här så ett kort kunde jag hitta på något med haha.. 
 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: