Springer från allt, ramlar för inget.

Wiho nu var den uppe på bloggen, lucia bilden. Tyckte jag såg rätt annorlunda.
 
Allt går lite upp och ner just nu, och har massa att göra. 
I helgen var det Farsdag med tårtätning och middag på pizzerian. Kvällen slutade riktigt dåligt av en anledning och därför sov jag hos Ellen den natten.
På Måndag hade jag och Ellen prao på dagis som vi har resten av veckan också. 
Idag var jag hemma och var sjuk, ont i magen och mensvärk, har bara kollat på film hela dagen, så nu ska jag ta en dusch och sen sova, känner mig lök så in i helvete.
Imorgon är det barngympa, sen på Torsdag ska jag till stan och köpa lite nya kläder. 
Sen i helgen ska jag sova hos Tina i stan, kommer bli super mysigt. 
Och på Söndag har jag äntligen tid med min älskling Alex. 
 
 

Kommentarer
mamman

Älskar dig<3

Svar: Älskar dig<3
Wilma Maria Johansson.

Fridis

Men fyfan vad fin!!!!!!! <3

Svar: Du som är de Frida 💕
Wilma Maria Johansson.

       http://fridalinamatildaeliasson.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: