7 November


Säger hej med en nytagen bild.
Har hunnit med mycket nu, ett härligt lov som startade bra med en resa till Estland, och jag har tagit massa bilder med kameran, men har inte ork att föra över dom på datorn, men jag jobbar på de ;) 
Var jätte fint i Estland, dock på vägen hem gungade båten jätte mycket, men annars var det en jätte bra resa. 

När jag kom hem var Alex redan hemma hos mig, så var med han och vi fick för oss att börja om från andra säsongen på Pretty little liars och nu nördar vi de hela tiden, så förbered er på massa tjat om de, back in old times.
Sen tog jag det mest lugnt, var med Ellen och Denise en dag, vi gjorde inte så mycket, dansade på Denise rum och var ute, haha.
Nu har skolan börjat igen,efter att man har haft ett lov som är en vecka känns det som om man inte har varit på skolan på ett helt år, är det bara jag?


Sen i Lördags fyllde min Alex 16, så var hemma hos han hela Lördagen och åt världens godaste middag och tårta, och hela dagen var det folk där, så det var himla roligt. På kvällen kom mamma och hämtade oss, så då firade vi på kvällen hos mig, med massa presenter och film. 

Idag är det Torsdag och jag är hos pappa och ligger i soffan och kollar på Pretty little liars. Sen ska jag duscha och gå och lägga mig, är så trött. 

Avslutar också inlägget från en bild imorse, ha det bra.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: