-


Efter 3 veckor av sovande i Alicias rum, och hos pappa, lägger jag mig nu och sover i min egna säng. Känns tomt men skönt. Vill inte sova utan Alicia.. Kommer inte kunna sova.. 
Vet ni vad det bästa med att jag har min finaste syster? Att varje dag när jag vaknar och kliver upp, då ser jag min bästavän, min syster. Hon finns där vad som än har hänt. Hon älskar mig fast att jag har svikit henne och sagt att jag hatar henne mest av allt. Utan henne hade jag inte klarat av det som har hänt, det som inte skulle hända, men som hände. Jag älskar dig syster, världens finaste syster.

Fredag idag, min favorit dag! Helt okej lektioner, alltid god mat, Fredagsmys, och man behöver inte somna och veta att det är Söndag eller skola dagen efter, finns inget negativt med Fredagar.
Är hur trött som helst, och sover hela tiden, så nu är det skönt med helg, fast att jag har varit hemma nästan hela veckan. 
Har inte så mycket att skriva om, det ända jag gör nu är att löka framför film med Alicia, prata på skype med massa godingar och går i skolan. 

Är det bara jag eller har man noll julkänsla? Kanske blir bättre mer framåt jul, sen är det ju lucia röstning imorgon, det kanske ger mig mer julkänsla. 
Ha det bra.

Kommentarer
Alicia

Min finaste Bruno. Finner inga ord för dig, för oss. Världens bästa kag älskar verkligen dig mitt hjärta och saknar dig som en tok<3




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: