Svaren wiho, jippi, hurra..

Gustav
Vad tycker du om mig?- Du är super snygg och snäll!
             Håller du och Jesper på?- Nej!
 
 
Ella
 Vad är du mest nöjd med på dig själv(utseende)- Ingen anning!
        Vilken är din absolut bästavän,du får bara säga en!-Jag kan nästan inte säga en.. Men Ellen då, har kännt henne längst. Och vi har varit tajtare än tajtast så länge jag kan minnas och kommer för alltid att vara.
       Om du fick byta namn, vad skulle du vilja heta?- Typ Amanda, det tycker jag är fint!
       Bästa skräckfilmen du har sett?- Har sett så många bra.. Men det är nog "hide and seek" då.
       Gillar du någon nu? - Aa dig :D
       Bästa storblogg du läser(helst en stor)- Jag läser ingen stor blogg, kollar typ Isabelle Strömbergs nån gång så den då. Men av småbloggar är det nog Denises blogg eller Nicolinas i think.
      Har du någon gång bajsat eller kissat på dig?- Som bebis, såklart! Men sen har jag kissat på mig en gång hos Ronja för att vi båda två låg på golvet och skratta och då kissade båda på sig hahha. Obs det var typ 5 år sen.
      Hur många gånger har du varit riktigt kär?- 2 tror jag.
      Vad vill du jobba med när du blir stor?- Model är nog mitt drömjobb, men annars typ nått cafe eller nått!
      Vilken mascara använder du?- En rosa från maybelline New Youk.
     Har du börjat gilla redbull än?- Aa lite, det går sakta men säkert ;) 
     Favorit mat?- Nudelwok med nudlar.
     Tycker du att dina egna fjärtar luktar gott?Ja lika gott som dina!
    
Alva
Vad ska den perfekta drömkillen ha för dig? - Kolla på Justin och bam så har du han.
Vilket är ditt favoritplagg? - Min tröja som jag har fått av Ella.
Är du nöjd med dina vinterskor? - Har inte hittat några, så kör med convers.
Vem är du mest med på skolan? Och på fritiden?-På skolan, Simon och Ellen, På fritiden, Denise och Ellen.
Vad faller du på hos killar?- Badass, keps, med blont snyggt hår som sticker ut på sidorna.
Vad har du för kamera? - Canon eos 1100d
När ska vi träffas älsk? - Snart hoppas jag.
Vad är din favorit rätt/favorit plagg/ favorit pryl/ smink/ hudkräm?-Nudelwok/Ellas tröja/Min kamera/ Olika/Använder typ inte de..
Vad fick dig att börja blogga och vad tycker du är roligt med att blogga?-Alla andra så varför inte jag?
Allt är kul.

vad är det bästa du vet att göra?- Åh jag vet inte.. Chilla, dricka te, roliga utekvällar.

hur gammal var du när du började raka benen? -Kanske 12.

vilka är dina bästa vänner? Ellen,Ella,Felicia och Denise.

 

Felicia


vi borde ses snart, saknar dig så... vad tycker du? -Absolut, saknar dig med!

gillar du ost?- Absolut!

vad saknar du mest av allt i hela världen? - Alva och Ella.

 

Nicolina

 Vilken färg är trosorna du har på dig?- Svarta

. Vilken bild av alla bilder du har tagit är du mest nöjd med?- Ingen anning, har tagit så många. Men den här är jag rätt nöjd med.

 

 Vad tycker du är tipical Wilma?- Lägga tuggummit på tallriken.

Vilken är din favorit smak på b&j? 

 

Moa Hägglund
 

vem är jag för dig? - Min super snygga älskling!
när ska vi ses, du och jag?. Snart!
 
Nora
 Vad är ditt favoritdjur? - Hund kanske.
Gillar du munkar? - Jag älskar munkar!
Är du min svullis?;*- Absolut!
Vad är jag för dej? ;* - Du är allt!
6. Kan du och jag fota snart? behöver en ny profilbild på fb ;* - Klart vi kan!
 
Simon
Är dina näshår stora å många? :P - Du får väll kolla om det är så intresant ;) 
 
 
Ellen
 

Hur mycket mer kommer du att vara hos din pappa nu? Som vanligt!
2. Om du fick flytta vart skulle du flytta? Jönköping!
3. Vad önskar du dig mest av mig i julklapp? - Pengar, iphone, Presentkort, objektiv.
4. Har du bestämt något nyårslöfte? Nej bryter dom bara..
5. Vill du köra godislöfte med mig? :D Haha nej :D 
6. Vad har du för shampon som gör att ditt hår luktar så gott? :D Sunsilks orange, ingen anning vad det heter, kom hit och kolla vetja! ;) 

Moa Ek
1. Hur är ditt drömutseende? 

2. Vad vill du ha mest av allt? - En iphone
3. Hur många läsare har du i genomsnit? - 50 ungefär
4. Vilka sporter har du hållt på med? Dans, Fotboll,Ishockey, Basket, friidrott, och en massa mer.
5.Och vilken av dom gillades du mest?. Basketen och dansen.

 

Hanna.
 

Vad har du för kamera + tillbehör? Kolla på kategorin kamera tillbehöv.
Om du bara hade en dag kvar att leva vad skulle du gjort då? Öst som aldrig förr, typ sprungit naken på stan och sånt där sjukt.
Har du fobi för nåt? Stökiga hus, spindlar.
Vad är ditt rekord på besökare på bloggen? Vet inte riktigt.. 

 

Hoppas ni blev nöjd med era svar. Puss.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: