Sjuk

Hallothere. 
Stannade hemma från skolan idag, hade som vanligt ont i huvudet, snart hugger jag av det. Ont varenda jävla dag, åh. Kollade på 3 filmer, haha High school muscial 1 och 2 och Rallybrudar två gånger, haha kände att det var ett tag sen man såg dom filmerna, så varför inte? ;)
 Vid 4 kom Ulf hem och hämtade mig och följde med mig till hc( hälsocentralen) och kollade huvudet, men samma svar som vanligt " Wilma håller på att växa så mycket just nu, och därför får hon ont i huvudet" Men herregud, kan väll inte ha ont i huvudet varje dag, dag ut och dag in i cirka 2 år nu, för att jag är lång? Ibland börjar man ju undra om det är för att dom inte orkar säga nått annat. Riktigt less är jag nu, fick ialfall ta blodprov och nått till prov, och fick med mig nån medecin som ska göra att mina svullnader i hela ansiktet går ner och att jag inte ska känna mig täppt i halsen, öronen och pannan. Skönt, får hoppas den hjälper nurå. När jag kom hem kollade jag på världens bästa serie, portkod 1321, dubbelt avsnitt idag, love my life kände jag typ då. Sen har jag mest deggat i sängen och pluggat till no provet i morgon, kul, skit kul verkligen. Längtar verkligen super mycket tills helgen, ska bli så himla skönt att få träffa min saknade änglar efter typ ett 4 månader utan dom. Ska ta med mig kameran, och lovar en massa bilder ;) 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: