shaaaaa.

Bloggar sämre än sämst. Jag vet,jag vet. Men använder typ inte min dator längre,och hur kul är mobilbloggning hela tiden då? Men iallafall igår efter skolan kom Jesper och Philip med bussen hit och hängde med mig och Ellen, vi kollade skräckis, som vanligt. Sen drog vi till ug,och det sög där. Dom for hem vid 9 och då gick jag och Ellen hem. Då då tog en lång dusch och pluggade matte. Prov på Torsdag, så hoppas mina 3 timmar på skolan under lovet ger resultat!
Idag efter skolan ska jag gå på läxhjälp sen antagligen gå och träna,eller hitta på nått skoj med Ellen.
Har faktiskt tagit lite bilder i typ förrgår, men har bara glömt att ladda upp dom,men ikväll gott folk då kommer det bilder;)


Ta bild tillbaks.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: