Ombre.

 
                                                                 Alltså åh, hur snyggt är de inte då? Jag 
                                                                  vill ha de nu nu nu nu. Man dör ju så 
                                                                                  snyggt det är. 
 
Plus att ingen jag känner har så. 
 
Funderar stark på att köpa super bra kvatite på löshår
och göra ombre, hur snyggt skulle inte de bli lixsom? 
Dock är det ju finast att ha äkta hår, men sån tur har inte 
jag att få långt fint hår.. Och inte blir det bättre
av att jag plattar det hela tiden heller.. 
Är så himla le på mitt hår så jag skulle kunna göra vad 
som helst med det. 
Nån som har nått annat tips?

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: