Min dator tog en powenap..

Har ju bloggat från mobilen ett tag nu, och varför? Jo för att min dator bestämde sig att ta livet av sig. Den orkade inte med mig längre.. Så den har varit död i två dagar nu, men nu lever den igen. Wiho. Gjorde nån återställning och wipps så funkade den som vanligt igen. Men har ju försök att göra videoinlägg i två dagar nu, men det har ju lite kortfattat gått sämst. Alldeles för mörkt att filma med kameran eftersom att det är rena natten när jag kommer hem, och datorn har ju som sagt inte funkat som den ska. Men i helgen, eller nästa vecka när jag kommer till mamma och kan ladda kameran, då ska ni få se på svar. I ett videoinlägg, förhoppningsvis. 
Chill dag på skolan, sista hk lektion på den här perioden, så vi fick välja vad vi skulle laga. Vart pizza. Sen kollade vi också på nån konsert som elever från pc hade gjort. Rätt bra faktist. Lite roligare att kolla på nån som nästan är lika gammal istället för några gubbar med rullator står och spelar nån gitarr eller nått i den stilen.
Nu ska jag vänta på att Flisan kommer hem från bräcke, sen ska vi ta en powerwalk idag igen. Har laddat hem nån app till mobilen där man kan se hur långt man kan gå och hur långt tid det tog osv. Sen kan man även se vart man har gått, vilket är himla kul. Ville bara gå mer och mer igår haha. 
Till veckan blir det hård träning, minst 2 dagars pass på challengen. Och en massa promenader. Ska ha nån läxa på idrotten där man ska skriva upp allt man gör och äter, och vill ju inte att Jonas(idrottläraren) ska tycka att jag är en soffpotatis heller, vilket jag har varit i typ ett halv år nu haha.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: