Knasig Fredag.

Vaknade i tid imorse, så hade gott om tid på mig, för en gångs skull. 
Klev upp fixade mig, åt frukost, insåg att mina idrottskläder var hos mamma.. Fick ringa Ulf och be han ta med dom. Åkte buss till skolan, somnade som vanligt. Så skönt. Haha älskar alla i min buss, alla ligger och sover haha.  Åkte på skolan, fick välja elevensval, tog fotokurs med Johny, hade Engelska och matte, hann ikapp på matten, hade lunch, sen elevensval idrott hela eftermiddagen, dock fick jag en stenhård boll mitt i facet och började blöda näsblod för första gången och fick sitta i omklädningsrummet resten av idrotten, skit kul verkligen -.- 
Fick en rejäll smäll, så nu har jag så jävulskt ont i huvudet och yr är jag också.. 
Äntligen helg.
Min söta!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: