I Nyhem och mår bra.

Som sagt hatar Tisdagar,så jävla sega ämnen på skolan.. Men jag överlever. Åkte buss hem efter skolan, satt och pratade med tofflan i typ 10 minuter sen somnade vi båda,haha standarn... Han sov så sött så jag var tvungen att ta kort på han!
När jag kom hem städade jag rummet hos pappsen och sen åt jag middag och läste den där förbannade boken som ska vara utläst nästa vecka.. Men konstigt nog börjar den bli otroligt bra faktist haha. Skulle svarat på frågestunden idag,men det ville tydligen inte min dator eller kamera.. Gjorde först ett försök med kameran,sen tog den slut på batteri och laddaren glömmde jag hos mamma.. sen tog jag camen på datorn och då vart datorn över hettad och stängdes av.. Sen tänkte jag göra en video i Windows live Movie maker, med svaren,men tror ni inte att datorn stängde av sig då också.. Åh vad le jag blir på sånt skit. Så nu gav jag upp och fortsätter i morgon.





Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: