Gästbloggar hos min Wilmis.

Hej gumman, tänkte slänga in ett inlägg här bara för att jag kände. Och berätta för er läsare för vilken jävla pangbrud hon är! Wilma är en sån som alltid ställer upp för en no matter what. Och du vet att jag alltid kommer finnas här för dig också, i alla lägen! Vi har haft våra bråk, men vi löser dom efter ett tag, och det älskar jag, hihi.
Jag saknar er redan, även fastän vi sa adjö till varanndra i Söndags. Jag har det bäst med oss, vi skrattar alltid åt allt som alla andra bara tycker är tråkigt, och det är just det som är så kul när vi är med varanndra!
Jag älskar dig! //
    din alva http://alvanylander.blogg.se
 
Fråga inte vad som  hände med mitt öga på den bilden, hahahah!
Wilma & Alva på bushumör ♥

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: