Flickorna går som i Paris.

Tjena. 
Känns som om det var jätte länge sen jag bloggade från datorn, Sen i Söndags men ändå! 
Vad hade jag gjort utan blogg.se appen.. Men sen kom jag och tänka på, juste jag hade nyss en stenklump
hur klarade jag mig då? :P 
Ialfall, så börjar vi med dans på vårann skola idag, himla kul faktist. Man fick välja om man ville dansa med 7an istället för att ha lektion, men kände att jag låg efter lite i no och därför gick jag på lektion istället med alla killar och Klara, haha resten av tjejerna var ju självklart och dansade. Sen hade jag dans fram till lunch. Sen språk hela eftermiddan. När jag kom hem från skolan fotade jag lite med Ellen, men såg supermupp ut på alla så dom håller vi för oss själv ;) 
Nu ska jag hitta på nått med Ellen, lite to much info kanske men nu vet ni om ni undrade hur min dag har varit lixsom ;) 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: