Vi har det bra

Min lillebror & jag

Nu är hösten verkligen här och det är så fint ute, när det inte regnar och blåser( vilket det gör 70% av tiden) men annars är det väldigt fint och härligt på hösten. Jag har nästan flyttat ner till Linus lägenhet, vilket är skönt och vi gör det mesta tillsammans. Jag går i skolan och längtar efter helg redan på Måndag, redan haha... Har ju bara gått i skolan någon vecka men ändå är man så himla less? Kanske har med det där 70% dåliga vädret som är utanför fönstret när man vaknar, visst gör det en så himla nere bara? Det påverkar iallafall mig jätte mycket. Jag längtar till jul och min födelsedag, redan tänker ni? Men finns det något som gör mig motiverad så är det att räkna ner och längta till saker, dagarna går så himla mycket fortare då och helt plötsligt är det julafton och strax efter de fyller jag 18 år. 
I helgen har jag faktiskt gjort rätt mycket saker, har hunnit med en ute kväll med bra människor, åkt hem till farmor, varit hemma hos pappa och även klippt mig. Självklart var klipp delen mot min vilja hehe. Men när jag satt där och skulle klippa mig fick jag frågan "har du sett ditt hår bakifrån Wilma?" Och då insåg jag att nej det har jag nog inte gjort, vilket kanske var lika bra. Jag klippte av rätt mycket hår och bestämde mig för att plattången inte ska gå lika varm som den gjort dom tre(kanske fyra??) senaste åren, shame on me.
Igår åkte jag in till stan igen och myste med Linus för att sen kliva upp idag och gå på skolan som precis alla andra Måndagar. Imorgon är det dock fjällvandring med hela klassen hela dagen så får hoppas på bra väder. 
Nu vart det en alldeles för lång text med jätte mycket ointressant, men vem brydde sig? Inte jag, inte du.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: