Sundsvall och Olivia


Min lediga dag har spenderats i sängen, på stan med två bästavänner och i soffan framför tvn, en skön och behövlig dag. Har också rensat och rengjort mesta dels av mitt smink, blir så himla kladdigt och oordning i min sminklåda fort!! 


Pratade nyss med en läskigt viktig person för mig i telefon, min älskade och sååå saknade Olivia. Och vi kom fram till att vi inte träffats sen julas? Usch vad jätte lång tid det är. Så nu får vi snart ta och träffas. Jag önskar så himla mycket att jag kunde dela mig på två delar, att halva jag kunde bo i Sundsvall, gå i samma klass som min bästavän, göra saker som vi skrattar åt så mycket idag, ha små förfester för att sen gå på värdelösa fester och sluta kvällen med en lilla menyn på donken. Andra halvan av mig vill jag ska leva som jag gör nu, med mina jätte fina vänner, min pojkvän och främst min familj, bo där alla mina tryggheter bor och bara ha det precis som jag har det nu. Det där är så himla jobbigt för mig, helt ärligt. När jag tänker efter så är det helt självklart att flytta från Sundsvall var det bästa alternativet för mig, men ändå saknar jag det nästan varje dag. Men så tänker jag att av någon anledning ville jag hem, av någon anledning insåg jag att jag hör hemma i Bräcke och så är det bara! 
Håller alla tummar och tår för att min älskade Olivia kommer till Östersund nästa helg så vi kan rocka sönder som vi alltid alltid gjorde förra hösten, kramar och pussar till dig Olivia om du läser detta, och stort JÄVLA tack att du kom till mitt liv!!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: