Mobil inlägg är bättre än inga inlägg


Hallå vänner, imorgon är det Fredag, väldigt skönt tänkte jag. Har dock varit hemma från skolan tre dagar denna vecka av olika anledningar.. Så har varit en kort  skolvecka som gått väldigt fort, håller tummarna att nästa vecka går lika fort om inte fortare haha. Imorgon ska jag och brudarna träffas efter skolan och fixa oss och äta middag och senare på kvällen står lite festligheter på schemat. För att gå in på lite privata saker så har jag väldigt lätt för att bli påverkad negativt av det mesta, tex stress och oro. Det resulterar att jag mår ofta väldigt dåligt, absolut inte så att jag var ett dåligt liv eller så, snarare tvärtom, skulle inte vilja byta ut nått i mitt liv. Men att ständigt vara stressad och känna att jag aldrig kan nå den nivån jag sätter på mig själv har varit väldigt jobbigt för mig. Men dom senaste dagarna har jag faktiskt varit jätte lugn och inte stressat över något, vilket har gjort att jag ser fram emot saker, är glad mot andra och är allmänt glad. Jag måste verkligen lära mig att det inte finns någon mening med att stressa och att ta det lugnt och acceptera mig själv får mig att vara mig och ha det så bra som jag bakom mitt mörker har egentligen. Vad himla djupt detta vart nu? Men vad gör det om hundra år? 
Nu välkomnar jag denna helg, puss!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: