Mood

26 Mars är dagens datum och jag har hunnit med att fylla år, inget märkvärdigt precis, fyllde ju som sagt bara 17 år. Har även firat min födelsedag med fina vänner en fredagskväll och varit på Emelies 18 års firande. Det händer inte så mycket speciellt i livet precis, går i skolan, är evigt förskyld(känns det som) och längtar till helgen för att få vara med bra människor och ha kul, det är mitt liv i en mening. 
I Måndags sov jag i stan med Ella, vi åt tacos med Tina, träffade Oscar och köpte massa gott att äta på Willys. På tisdag morgon tog jag bussen hem till Bräcke tidigt på morgon då jag hade blivit sjuk under natten, så har varit hemma två dagar. Passade på att åka hem till pappa för att vila extra mycket, så det var skönt och behövligt. Idag efter skolan ska jag hem och packa då jag ska spendera helgen i Hammarn hos Ella. 



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: