Sommarlov

Nu är det sommarlov och jag kan äntligen slappna av, kan äntligen slippa all stress och press och bara njuta och ha kul. Igår efter att det varit "avslutning" i aulan åt klassen tårta och pratade massa, sen kramade vi om lärarna och gick hem. Är så himla glad att jag började i Östersund på wargen, trivs väldigt bra, mest tack vare lärarna som verkligen gjort allt för att jag och Alicia skulle komma in i klassen och så vi kunnat tagit ikapp kurserna vi missade. Så det är jag riktigt tacksam över. Efter det åkte jag och familjen och åt på Max och handlade lite sen jobbade jag på Jämtkrogen resten av dagen. När jag slutade hämtade brudarna upp mig och sen gled vi runt i bilen tills nån gång på natten. En riktigt intensiv med bra dag.
Idag är jag hemma och är barnvakt åt Lea och vi ska mysa med film och chips. Livet är faktiskt väldigt bra nu! 



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: