Lycklig


Imorgon är det Fredag och jag får nästan pirr i magen av att tänka på det, känner mig som ett barn dagen innan julafton? Förmodligen för att Lördagen kommer bli väldigt rolig då det är Crousing i Hammarn och vi ska fira Tinas 18 års dag, sen också för att det är helg och jag får åka till Linus. 
Har haft en riktigt jobbig vecka på sommarjobbet, då jag är väldigt förskyld och knappt har tagit mig ur sängen på morgonen pga av det! Men nu är det bara en dag och en vecka kvar sen har jag också sommarlov! Förutom att Jobba har jag varit och solat, fikat med Moa, varit med Moa mest varje dag och bara tagit det lugnt. Är så skönt att Moa är hemma från Västerås och bara är 10 minuter ifrån mig, kommer bli jobbigt när sommaren är över. 
Imorgon slutar jag vid 2 och då ska jag skynda mig ner till bussen och åka in till stan sen byta buss där till bussen till Hammarn. Det var länge sen jag var där mer än en dag så det ska bli väldigt kul! 
Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova, godnatt vänner!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: