Helgen


Tisdag och bara tre dagar kvar av mitt sommarjobb, riktigt skönt! Är så himla trött och slut så ska inte göra något annat än roliga saker och sova hela sommaren, slappt men sant!
Helgen har varit grym precis som dom flesta helger dom senaste månaderna. Kom till Hammarn vid sex, då åkte jag Sandra och Ella hem till Tina och överraskade henne med massa presenter, tårta och sång! Eftersom att vi inte kunde fira henne i Onsdags på hennes 18 års dag tog vi och gjorde det då istället. 
Resten av kvällen var vi ute och åkte lite bil sen var vi hemma hos Sandra och Östling och chill drack lite, himla mysig och trevlig kväll.
Dagen efter var vi och kollade på Ellas fotbollsmatch och sen åkte vi hem till Tina och fixade oss inför kvällens roligheter, crousing stod på schemat och hela kvällen vart riktigt lyckad, kul var det! Vid två avslutade jag och Linus kvällen med thaimat sen gick vi hem och sov. 

På Söndag var vi ute hela dagen och bara myste på. Jag och Linus var bland annat på Hammarvallen och spelade basket och myste i solen. 

En fullspäckad helg med mycket kärlek och skratt. Älskade älskade människor!
Den här sommaren har börjat så bra!








Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: