En riktigt bra helg

Hallå vänner, har haft en riktigt bra helg med bra väder och massa firande. I Onsdags kom Tina, Ella och Sandra hit, vi tog det lugnt, satt ute i solen och lagade taco. På Torsdag kväll kom Linus, Östling och Adam hit och då var det läggdags direkt då dom kom ganska sent. På Fredag morgon väcktes vi av att min katt hade fått kattungar. Resten av dagen åt vi grillat, drack och bara hade det riktigt mysigt. Kunde inte hade haft en bättre midsommarafton. 


På Lördag åkte alla hem förutom Linus. Så jag och han har bara varit hemma och kollat film, varit nere vid sjön och lagat mat. Vid tre åkte Linus hem så sen dess har jag suttit i solen. 
Snart kommer Moa hit och myser lite! 
Ett rörigt inlägg men kortfattat sagt har jag haft väldigt kul! 










Kommentarer
Robex Lundgren

finna bilder

       http://ghgumman.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: