Baby


Haha en riktigt ful bild på oss!
Igår när jag hade jobbat min första dag på dagis satt jag mig på bussen till stan, väl framme där bytte jag buss och åkte till Hammarn. Träffade mina tjejer en snabbis sen åkte jag hem till Linus och kollade på film och bara myste hela kvällen. Världens bästa kille. Klockan halv sju imorse åkte jag hem till Bräcke igen och åkte till dagis för att jobba hela dagen. Jag är så glad för allting just nu så det är otroligt. Har världens finaste kille i mitt liv, har massa planer för sommaren och snart är det midsommar, det kan nog inte bli bättre. 
Imorgon åker familjen till Danmark men jag valde att stanna hemma, så då kommer tjejerna imorgon och sen kommer Adam, Linus och Östling på Torsdag, och Fredag blir det midsommarfirande och kalas! 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: