Mhhh sommar


NU HAR JAG SOMMARLOV!!! Jag tog och jobbade in mina sista timmar och kunde därför vara ledig imorgon. Så nu är mina tre veckor klar och jag kan slappa utan dåligt samvete. Vädret idag har varit som utomlands, helt sjukt vad varmt det varit idag. När jag kom hem skyndade jag mig och bytte om strandade mig i solstolen med Zara Larsson och Noels podcast, älskar den! 
Imorgon ska jag njuta av sovmorgon och sen invänta Linus som kommer hit över helgen. 
Förresten kanske ni ser att mina inlägg endast är skrivna från mobilen, men enligt mig gör det inte ett skit då jag mest skriver för mina närmsta vänner och mig själv då det är så kul att kolla nått är senare och se vad man gjorde för nått år sen, vad man hade för sig liksom ;)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: