Fasad


Hallå vänner, som ni ner på bilden ovan är väskan packad och jag är klar inför veckan som kommer. Ska åka till min pappa över helgen och var därför tvungen att packa lite tidigt. Var jätte längesen jag var hos pappa så ska åka dit idag och vara där tills på Söndag då han skjutsar upp mig till Hammarn där det bär av till Stockholm. Är riktigt taggad då det blir den ända "resan" under sommaren(vad jag än vet), ska bli skönt att komma undan ett tag. 
Imorse klev jag och Lea upp och gjorde frukost till mamma och Ulf, sen har jag bara legat och kollat på youtube hela dagen tills nu då jag tog och bakade en paj tills pappa kommer. Hoppas ni har en bra sommar trots det hemska vädret, kramar 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: