Klapp på axeln

Idag är det Onsdag och igår var det Alicias födelsedag, jag bakade en kaka som vi åt senare på kvällen med lite paket. Förutom de så spenderar jag mina dagar på badet, där jag har simskola, skolsim, vattengympa, relax och massa annat kul. Efter praktiken sitter jag alltid på en buss(eller tåg) hem till Bräcke där jag äter middag, pratar med min familj sen ligger i sängen hela kvällen. Ungefär så ser mina dagar ut just nu, inte jätte intressanta för er men jätte lärorika för mig. Snart kommer ännu ett till val och jag måste välja om jag ska gå pedagogiska inriktningen eller fritid, det är ett jobbigt val. Ena dagen vill jag bli badmästare och andra dagen barnskötare, jobbigt läge.
För tillfället är jag väldigt glad också, känner mig fri och tar ingen skit av någon annan, det är en skön känsla som jag för första gången kan känna på kanske 1,5 år? En klapp på axeln till mig själv. Godnatt vänner 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: