Fri till slut

Söndag och jag tänkte på min blogg för första gången på 17 dagar, kände att jag hade tid över för första gången på dom här dagarna. Början på det nya året har börjat riktigt bra och jag har gjort en hel del, nyår firade jag med massa av mina gamla vänner i stan hemma hos klara, vi sjöng, kollade på raketer och njöt av kvällen med någon droppe alkolhol. Jag hade sen ett jätte bra jullov då jag träffade Ella, var hemma med familjen, sen kom även Olivia hit och sov en helg. Har självklart också sprungit på mellandags rean några dagar och bränt julklapps pengarna. Jag har även gjort om min ruttna garderob till en vit och fin garderob, tog mig en hel dag men fint vart det.
Efter lovet drog skolan igång, gick två dagar sen var det helg igen. Efter helgen började jag mina första dagar på Storsjöbadet, där jag kommer ha min praktik i 3 veckor.  Har gjort min första vecka nu, och trivs som fisken i vattnet, skulle gärna stannat några veckor till.

Från nyår  
Några blandade bilder från lovet

Från när Olivia var här och hälsa på 




Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: