28 dagar till min b-day


Hejsan, här står det still, men ingen gråter floder över det får jag hoppas. Jag är så himla trött varje dag och sommar direkt när jag kommer hem från skolan varje dag, så hinner som inte med allt utöver livet. Hinner mest, eller orkar kanske jag ska vara ärlig och säga, inget mer än att vara på skolan, hem och äta sen lägga mig i sängen med datorn i knät med massa skoluppgifter sen somna och sen börjar det om. Rätt ledsamt enligt mig om jag ska utrycka mig lite av min negativa sida.
På min possitiva sida(på helger där inte pendla och skola ingår) har jag hunnit med att vara med Ella jätte mycket, och det är väl en av anledningarna till att jag faktiskt orkar med livets motgångar. Har även varit i stan och kollat på bio med Stina, och varit med massa andra roliga vänner. 
I helgen ska jag ha roligt med massa brudar i stan och sen jobba Lördag Söndag, så det ska nog bli bra. 
Nu ska jag hoppa in och duschen sen parkera mig i sängen,kram på er

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: