Tredje advent


Hej, har precis satt mig i soffan efter en hel dag med full rulle. 
Idag är det tredje advent och jag började dagen med en god frukost med lussebullar, sen gjorde jag mig klar och åkte med familjen in till stan och fixade massa saker. Bland annat åkte vi till mitt rum som jag ska säga upp, en ny kille ska flytta in och jag flyttar ner till Linus på heltid. Egentligen kan jag inte säga så eftersom att jag bott här i Linus lägenhet hela hösten, men nu är det på riktigt och jag ska även börja betala hyra satt det blir våran gemensamma lägenhet, jätte kul!!
Var även och köpte ett par nya skor, var verkligen på tiden för de kände jag. Sen nu är jag hemma i lägenheten och har städat och gjort fint tills Linus kommer hem. 
Pussar 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: