Tandvärk

Hej hopp
Idag har jag haft en fullspäckad dag, av både det dåliga och det bra. Jag har i några dagar nu haft sån himla tandvärk pga att min visdomstand håller på att växa upp, sen natten till idag vart det sämre och imorse när jag vaknade var hela högra sidan svullen och inflamerad. Jag har knappt kunna ätit eller dricka, så vi åkte till Krokom till tandläkaren där och fick hjälp, så nu hoppas jag det blir bra. 
Efter det åkte vi direkt till stan och började flytta ut ur rummet, det gick väldigt fort och vi åkte hem lika fort. När vi kom hem igen började jag fixa ordning på mitt rum där jag bara haft en liten säng och en byrå sen jag flyttade in till stan i höstas. Så nu har jag äntligen lagt mig i sängen med datorn och ska kolla en film, har även filmat en liten film när jag städar och gör det fint på mitt rum hos mamma. 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: