Mitt 2015- avslutar

Hej, nu börjar 2015 gå mot sitt slut och 2016 är snart här, inget speciellt egentligen men ändå ett slags avslut och en ny början. Jag gjorde ett sånt här inlägg förra året och tänkte göra lika i år, summera året månad för månad. 
 
 
Januari 
 
 
 
Det nya året hade precis börjat och jag hade bytt skola, flyttat hem och precis haft ett skönt jullov. Hade en bra start på året och jag åkte även till Sundsvall och tömde min och Alicias lägenhet på saker och flyttade ut. Familjen tog även och spontan köpte den finaste lilla hunden Sam och vi var super lyckliga över de. Hade även tre veckors praktik på badhuset i Östersund. 
 
Feburari 
 
 
Praktiken var slut och jag var tillbaka på skolan igen, där åkte vi mycket skidor och skridskor och gjorde annat kul. Jag var mycket hemma och gjorde gelenaglar hos Tessan som jag var väldigt nöjd med. Jag stannade i stan någon helg och hade lite partaj med fina vänner. 
 
Mars
 
Mars var en jätte bra månad har jag för mig. Jag fyllde 17 år och firade min födelsedag hemma hos Klara eftersom att vi fyller år samma dag. Jag spenderade även hela sportlovet i Hammarstrand hemma hos Ella, vi gjorde en massa kul, tex åkte på bio med Marcus och Hans och såg en jätte bra film, vi var även en hel del med Marcus. Jag spenderade även en stor del på tåg/buss då jag var pendlare då. 
 
April
 
Jag började denna tid komma väldigt nära Tina,Sandra och ella och våren började komma. Vi umgicks en hel del alla fyra och jag var mycket i Hammarstrand med dom, vi satt mycket ute och pratade och myste. Vi var på en kul fest hos Marcus och jag började lära känna Linus bättre och bättre. Vi var i Adams stuga och även valborg firade vi i Adams stuga med killarna, en riktigt mysig helg. 
 
Maj
 
 
I Maj blev familjen överaskad av mamma med en natt på halstaberget i Sollefteå, det var himla mysigt och fint där. Jag hade fullt upp i skolan och umgicks hela tiden med mina favorit tjejer och träffade Linus en hel del. 
 
Juni
 
 
Här har vi min absoluta favorit månad på hela året, herregud vad kul jag hade och herregud vad jag hann med mycket. Jag fick sommarlov, som börjades med tre veckors sommarjobb på dagis, jag och Linus vart tillsammans ofentligt, vi firade midsommar hemma hos mig och det var crouising i Hammarn. Min älskade Tina fyllde även 18 år och vi firade henne fullt ut genom att komma och överraska henne hemma hos henne med tårta och presenter och sång.Det var även studenten och jag hade en av dom roligaste kvällarna i mitt liv, trots att jag inte ens tog studenten själv haha. Ja ni märker själv, det var en full månad med massa skoj.
 
Juli
 
Men alltså yeeeesss till även denna månad, nu inser jag vilken bra sommar jag hade trots det dåliga vädret. Denna månad åkte jag och mina brudar till Stockholm och sov på hotell, shoppade, och var på grönan. Jag bodde inprinsip hos Linus eftersom att jag ville vara med han och mina bästavänner. Vi var ett gäng som var i Linus stuga och hade så himla kul. Jag umgicks mycket med Tina och hon kom många många gånger och hämtade mig med moppen hemma hos Linus med en påse godis och massa kärlek, sen satt vi oss alltid på olika ställen och bara satt och pratade, så höll vi på hela sommaren. Dom få dagarna det var sol låg jag hemma i solstolen hemma i Bensjö och försökte bli brun. 
 
Augusti 
 
Denna månad fyllde även Linus 18 och strax efter det tog han körkort. Vi firade Linus födelsedag samma gäng igen i hans stuga och sov där hela helgen. Jag färgade håret jätte mörkt och sommarlovet började närma sig sitt slut. Jag fixade ett rum i stan och flyttade in där. Sista dagen på sommarlovet var jag och tjejerna( Ella,Tina och Sandra) på Österäng och satt på filtar och pratade en hel kväll. Sen startade skolan och jag ååkte till Linus på helgerna då han började skolan fem veckor efter mig. 
 
September
 
 
Linus började skolan och jag övergav mitt rum och flyttade ner till hans lägenhet, vilket är och var så himla mysigt. Klassen och en till linje var och fjällvandrade en hel dag och några tjejer från min klass plus jag åt brunch hemma hos Lovisa innan skolan. Jag gjorde inte så mycket speciellt, gick i skolan och var med Linus. 
 
Oktober 
 
 
 
Hösten hade kommit och jag var hemma mycket och var ute med hundarna och myste med familjen. Jag gjorde inte så mycket speciellt denna månad heller, hösten är ganska tråkig för min del. 
 
November
 
 
Höjdpunkten med denna månad var lov och halloween. På lovet var jag hemma och i Hammarstrand med Linus. Och på Halloween var jag i stan på blå center i en lokal. Jag och Linus hade många mys kvällar med chips och dipp( lite för många hehe) och jag träffade även en saknad Moa under lovet. 
 
December 
 
 
Började månaden med att fira ett halv år med Linus, vi åt en god middag på eastern och sen myste vi hemma hela kvällen. Jag och Linus har även bakat pepparkakor för att få lite julstäming hemma i lägenheten. Jag och mamma julbakade en helg och hela månaden var och är så himla mysig bara. 
 
 
För att sumera detta år har det gått jätte fort och varit jätte bra. Jag har blivit bra behandlad och inte känt mig så nere och deppig som jag kände mig 2014. Jag har hunnit med så himla mycket saker och livet har helt enkelt varit en fest. Jag lärde känna den finaste killen någonsin och fick dom bästavännerna man kan tänka sig. TACK allihopa för detta underbara år!! Välkomnar 2016 och hoppas starkt på att det blir lika bra eller kanske till och med ännu bättre.
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: