Min julafton

Hej och god jul igen. 
Min julafton var jätte bra och mysig, jag var hos mamma på morgonen, sen åkte vi till farfar Arne och hälsade han god jul. Efter det skjutsade mamma upp mig till pappa där jag var resten av dagen. Vi hade det som sagt jätte mysigt och jag fick fina julklappar av min fina familj. 
Idag har jag åkt hem till mamma igen och ska fira jul hemma här, vi har exakt lika jul som på julafton, det ända som skiljer det åt är att det inte är Kalle Anka klockan tre, annars är allt sig likt. 
Jag gjorde en vlogg igår som ni kanske såg, funderar på att göra en kort liten vlogg idag med för att ha lite videos från julen hemmas hos mamma med, vi får se vi får se. 
Här är några bilder från min julafton igår.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: