Kamera bilder och jul bakning


Lördag och en halv chill ful selfie från igår, så börjar jag detta inlägg!

Imorse när jag vaknade hemma så gick jag ner och började baka massor med mamma, så himla mysigt att komma hem och få lite julstämning och träffa familjen. När vi stökat klart åkte vi till Bräcke och jag passade på att övningsköra, måste passa på att köra när jag kommer hem då det snart är dags för att skriva in sig på körskolan och ta körkortet! När vart jag sa gammal att det är 3 månader kvar till jag får ta körkort?

Jag hittade förresten min kamera laddare som jag letat länge nu, började få smått panik över att jag ville ha den på jul och nyår osv, men nu kan jag slappna av över det haha. Så ska för min egen skull försöka att använda den ofta nu, det är mitt nyårslöfte haha. Vet inte riktigt varför men tycker det är så himla mycket roligare för min skull att titta tillbaka på min blogg när jag tagit fina kamera bilder och inte en sparad suddig snap bild. Att jag lägger upp endast mobil bilder på min blogg nu, det spelar inte sån stor roll egentligen, vem bryr sig egentligen? Ingen. Men om 1 år när en deppig Wilma sitter och tänker "livet var bättre förr" då är det så himla kul att se fina bilder. 



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: