Huvudvärk & lite fix

 
 
 Här har ni en bild på min och Linus lägenhet. 
 
Idag stannade jag hemma från skolan, hade jätte mycket huvudvärk och då får man ändå inget alls gjort i skolan. Jag låg i sängen och tittade olika program på telefonen tills kanske 12, sen skjutsade Linus upp mig till Rusta där jag köpte en klädställning. Egentligen har vi inte plats för en endaste till "möbel" i vår lägenhet, men garderoben började bli alldeles för full så idag tog jag tag i saken. Efter mycket olika möbleringar fick vi till det helt okej fint och praktiskt, och bilden ovanför är resultatet. Vi hade sängen på ett annat sätt förut, så ska bli spännande att lägga sig sen, det låter konstigt att säga så haha? Men visst är det inte bara jag som tycker att man sover sämre eller bättre om man flyttar sängen? 
Min huvudvärk har släppt lite, så ska ta och baka julgodis med Linus såfort han kommer hem. 
Imorgon är det Fredag och det ska bli jätte skönt att åka hem och få massa julkänsla, och snart är det jullov. 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: