Blått


Mitt inlägg nedanför stämde inte riktigt nu såhär lite efter. Efter jag sminkat mig klart och skrivit inlägget kände jag att min huvudvärk inte skulle klara dagen så jag bestämde mig för att stanna hemma idag. Jag tror jag har sån himla hemsk huvudvärk för att min spänningshuvudvärk har kommit tillbaka, är rätt stressad. Eller för att jag satt in en p-stav för några veckor sen, är det för mycket information eller vad tycker ni? Skitsamma jag får vara hur öppen jag vill. 
Jag kände även att ett bad kunde vara skönt för att få slappna av lite, så tog ett bad med en underbar badbomb som gjorde vattnet blått och sen kollade jag på en film medan jag badade. 
Måste försöka hitta lösningar på att sluta vara så spänd och stressad hela tiden, för jag skulle ärligt säga att mitt liv inte alls är stressigt egentligen. Fast den senaste veckan har jag lagt ner så mycket mer tid på skolan och det har förmodligen gett sina spår. Men jag är även nöjd över mig själv som har ansträngt mig extra mycket. 

I helgen ska jag även ta hem min kamera och ladda den och försöka använda den igen, det är jag taggad på. 

Känner att jag vill blogga hela tiden just nu, har inget att förmedla men känner mig lättad efter jag fått skrivit ett inlägg eller två, som att jag pratar ut det jag behöver sen är jag lättad haha. 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: