Birsta


Godmorgon, imorgon är det nyår, vilket jag hoppas ska bli jätte kul trots att vi har typ noll planer förutom att äta middag hemma hos Linus med hans familj. Det löser sig alltid haha!
Igår var som sagt jag, Tina och Ella på Birsta, vi var där från det öppnade till halv tre ungefär. Jag hade en jätte kul dag, men tyvärr hittade jag knappt nått alls.. Typiskt. Det som stod längst upp på min köp lista var kläder till nyår, tror ni jag hittade kläder till nyår? Nej. Jag köpte två tröjor och ett hårband, bra för plånboken, sämre för mig.
Köpte iallafall en lite finare tröja från Gina, så får nog bli den på nyår.
När vi kom hem åkte jag direkt till Linus och vi la oss i soffan och kollade serie resten av kvällen.
 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: