26 December


Hej, nu börjar julen närma sitt slut, vilket är skönt. Jag älskar julen mest av allt verkligen, men så fort den är över vill jag ta bort alla tomtar och pynt och ha som vanligt igen. 
Idag har jag varit hemma och tagit det lugnt hela dagen, satt i pyjamas i soffan ända tills vid halv två någon gång. Sen städade jag upp lite på mitt rum då jag, mamma och pappa ska åka till stan imorgon och flytta ur mina grejer från mitt gamla studentrum. Så imorgon får jag äntligen hem min stora säng. Allt fanns ju redan i Linus lägenhet så jag kunde ta hem alla mina möbler igen.
Sen på Måndag åker jag in till stan igen för att hämta lite kläder osv i lägenheten och sen bär det vidare mot Hammarstrand till Linus och mina favorit tjejer. På Tisdag åker jag Ella och Tina till Birsta för en hel dag shopping och sen på Torsdag är det nyårsafton. 
Nu har jag precis krupit ner i sängen och kollar på en film, sen blir det sova. 
Godnatt!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: