2015-12-10

Hej alla mina vänner!

Torsdag idag = att jag kunde ha sovit till 11 om jag velat, men jag ställe klockan på 09:30 för att kunna kliva upp och kolla senaste avsnittet av bonde söker fru ( himla tant varning), Bra var det iallafall.

Efter att jag kollat avsnittet möttes jag ett berg av disk pga att jag och Linus valde serier framför att ta tag i disken igår haha. När jag började diska möttes jag av ännu något dåligt då vår diskho har bestämt sig för att vara stopp i och det var vatten under hela diskbänken, jppi tänkte jag.

Förutom att kolla på serier, laga middag, mysa med Linus, gå i skolan och plugga så hade jag och Linus varit tillsammans ett halvår i Söndags och vi åt på Eastern och bara myste hela kvällen, super mysigt. Önskar att man hade anledningar oftare att få gå ut och äta middag och mysa lite extra. Denna vecka har vi även bakat pepparkakor, vi brände dom, jag började grina för att dom vart bränd, och det var inte alls lika julstämning som det brukar vara, om jag ska vara ärlig haha. Men det var mysigt ändå och slut resultatet vart bra tillslut.

Ikväll är jag och Linus bjuden på middag hemma hos hans farfar, sen imorgon är det Fredag och då ska jag åka hem till Bräcke till familjen och bara slappa, endast endast slappa, som att jag aldrig gör de hehe. Pussar.

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: