16 December


Juuuuul om 8 dagar, alltså 8 dagar!! Jag är så himla glad för det. Så himla kul att varje år i mitt 17 åriga liv har jul varit lika kul varje gång? Man ledsnar som aldrig på jul och allt med julen att göra. 

Idag är det Onsdag och jag har hittills haft en väldigt skön vecka. I Måndags var jag på skolan i 30 min, sen slutade vi. Igår var vi på en föreläsning i två timmar, sen var det bf dag då ettorna, tvåorna och treorna på barn och fritid hade olika "lekar", sen slutade vi. Och idag har jag sovmorgon till 11:35, så en rätt chill vecka har jag haft. Imorgon har jag sovmorgon igen och sen är det Fredag. 
Jag har även skickat in dom flesta uppgifterna och igår kväll skickade jag in natur frågorna två dagar innan dom skulle vara inne, det händer inte mig i vanliga fall, jag skickar in samma sekund. 

Lite life uppdate så har jag slutat med att plattat håret, jag tror dock inte att någon missat de då jag är väldigt stolt över det haha. Jag har ständigt plattat håret sen 7an, vilket vi kan räkna ut är ungefär 5 års våld mot mitt stackars hår. MEN nu har jag bestämt mig att det får vara nog, jag vill ha långt och friskt hår. Har nu inte plattat håret på 6 dagar, det låter inte långt, men det är långt för mig.

Nog om allt, hejdå.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: