Summer tag

Hur såg dina planer för sommaren ut? Jag hade inte så mycket planer faktiskt, ville mest ha kul, mycket festligheter och massa bad&sol 

Vart var du mest i sommar?
Mhh... Hemma och i Hammarstrand tror jag.

Har du jobbat eller haft semester?

Jag har gjort båda två, men mest semester otur nog.

Vad gjorde du på midsommaren?
På midsommar var vi några vänner hemma hos mig och firade, jätte mysigt.

 

 

Vilken är din favoritdel av sommaren?

Juli skulle jag nog säga..

Hade du några sommar-måsten?

Att inte komma tillbaka till skolan lika blek som innan, vilket verkar gå sådär haha.. 

 reste du nånstans i sommar?

Jag åkte till Stockholm, men det kanske inte räknas hehe?

 

 åkte du på någon festival i sommar?

Nej tyvärr inte..

Vilket är det bästa stället en varm sommardag?
Hemma på min gård i en solstol.

Vad vill du helst grilla?
Kött helt klart, även majs är mumsigt på grillen.

Vilka tre saker klarade du dig inte utan i sommar?

Oj... Det vet jag faktiskt inte.

 (Bild från förra sommaren!!)
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: