Sommaren 2015


Nu börjar sommaren närma sitt slut och när jag gjorde denna bild insåg jag att jag faktiskt har gjort mycket mer än vad jag trodde innan. Har trots vädret haft en riktigt bra sommar! Några av dom bästa grejerna jag gjort
- Har varit ute i skogen med Linus och jagat och plockat blåbär 

- Har umgåtts en hel del med Moa och åkt moppe till Bräcke och köpt massa gott för att sen snacka skit på mitt rum.

- Var i Stockholm fem dagar med dom bästa tjejerna jag vet, var på grönan och shoppade konstant!

- Har varit i Linus stuga med vänner och haft diverse festligheter.

- Fiskat och fått en gädda

- Varit med på bensjörunt!

- Varit på crousing och druckit med vänner!

- Firat midsommar hemma hos mig

- Pressat i solen dom få dagarna det varit varmt!! 

- Varit massor med min älskling!

Och så mycket mer! Tack för denna sommaren.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: