Nya klor

 
 
 
 
 
Igår på eftermiddagen åkte jag hem till pappa, är tänkt att jag ska vara här någon dag och umgås med han och Aron. Har inte träffat min lillebror Aron på hela sommaren, usch får sån ångest av att tänka på de? Iallafall så bestämde jag mig för att göra gel naglar på mig själv igår, var första gången jag gjorde det ensam och det gick faktiskt bättre än förväntat. Så nu har jag fina naglar tills skolan börjar! 
På Torsdag ska jag in till stan och få nycklarna till lägenheten och sen vara med Tina i stan tills på Fredag då resten av brudarna kommer in och är där tills på Lördag. Sen på Lördag ska jag åka vidare till min Linus och vara där några dagar tills det är dax för flytt och stök innan skolan börjar! Kommer bli många roliga dagar nu fram tills skolan börjar! 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: