Nu är det dags!

Har alltså äntligen samlat på mig tillräckligt med mod för att färga håret troligtvis mörkare. Kände att jag behövde fräscha upp mig nu inför skolstart och höst. Har aldrig varit nervös över att färga håret hemma, men nu är jag faktiskt riktigt osäker och nervös.
Vädret, hur underbart har inte vädret varit den senaste veckan? Nu kom sommaren. Jag har därför legat ute i kanske 3,5 timme och bara njutit av solen! Nu blir det packning för fullt resten av kvällen, även flytten är jag jätte nervös över. Jag är tyvärr en sån människa som stressar upp mig över exakt allt, spelar ingen roll vad saken handlar om, stress är alltså en del av min vardag och jag skulle absolut säga att jag lider av stress. Att flytta in till Östersund är något jag har längtat efter sen dagen jag flyttade hem från Sundsvall eftersom att jag då var tvungen att pendla 7 mil varje dag. Men så fort det börjar närma sig får jag sån panik och stress över minsta sak.. Väldigt jobbigt! Men jag vet så gott och väl att detta kommer bli riktigt bra och jag kommer ha nära till både skolan, mina närmsta vänner, och Linus, vilket jag inte haft förut. Att inte behöva åka 17 mil med buss och två byten för att träffa min pojkvän och mina vänner kommer bli riktigt tryggt och skönt.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: