Jag minns vad du sa


Två veckor kvar av detta sommarlov, jävligt skönt enligt mig. Är så himla less på sommarens dåliga stunder nu och vill att skolan och vardag ska komma igång igen. Just nu gör jag noll nytta och ligger mest i sängen, vilket inte passar mig alls. Men det finns ju inte mycket mer att göra då vädret är dåligt jämt och  jag sitter strandad i Bensjö på dagarna. Dock har jag hunnit med massa fina stunder i sommar, det inser jag när jag kollar igenom min telefon på bilder! Ett inlägg om sommarens bra grejer tänkte jag slänga upp nån dag innan skolan börjar. 
Igår åkte Linus hem efter en kanon helg hemma hos mig,det har varit full rulle hela helgen, vi har fiskat, varit på lite festligheter, ätit ute, umgåtts med min familj och kommit 5a på bensjörunt(5a av 14!!!). Det gick riktigt bra på bensjörunt och jag hade jäkligt kul. En väldigt godkänd helg och en lite halv spännande vecka framför mig, puss och hej!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: