1 April

 
Första April och jag är skolless,trött, överlycklig, less, och övertaggad på sommaren.Tack vare mina underbara helger med mina favorit människor överlever jag veckorna hyffsat bra. I helgen åkte jag till Hammarstrand med Tina, där mötte vi upp Ella och Sandra, vi åt pizza på kaffestugan. Sen var vi hos Marcus resten av kvällen. Resten av helgen var vi hos Marcus och kollade film, åkte bil, och umgicks bara. Kärlek till mina squad brudar. Mot min vilja tog jag bussen till skolan på Måndag morgon, kändes inte lika hemskt som vanligt då jag skulle tillbaka igår och kolla på musikalen i Hammarn. Så igår efter en lång skoldag tog jag och Tina bussen till Hammarn och gick på musikalen. Sen åkte jag hem till Ella och sov. Är så otroligt tacksam över mina vänner, skulle inte klara av vardagen utan dom, aldrig aldrig.
En bild från Lördagen då jag,Sandra och Ella glassade i solen.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: