Resor

Har suttit och kollat igenom bilder från min "resor" mapp på datorn, och gud vad jag vill göra om alla. Som synd var så har datorn med alla bilder från när jag var i Egypten 2008 gått sönder.. Det hade ju varit roligast att se, då jag var 8-9 år. 
 
Egypten 2010. Väldigt fint hotell, och en riktigt bra vecka. Mamma fick stå för den bilden.
 
 
 Grekland 2012. Lika bra där. Vi åkte till ett jätte fint ställe ( där bilden är tagen) med undebar utsikt och massa att kolla på.
 
 Estland Talinn 2013. En kort och bra resa. Vi var och fikade på ett fik där, fikat för oss fyra kostade runt 30 kr? Helt sjukt. I Sverige kostar det minst 70 kronor för en person att fika.
 

 Grekland 2014. Där snackar vi the best of the best. Helt magiskt ställe.
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: